Complaints Procedure
Preambule
Reklamační řád upřesňuje postup zákazníka a společnosti TIERRA VERDE v případě, že přes veškeré úsilí společnosti TIERRA VERDE o zachování vysoké kvality nabízených výrobků a zboží vznikne na straně zákazníka (konečného spotřebitele nebo obchodníka) oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaných výrobků a zboží.
Veškeré reklamace, včetně neoprávněných, se snažíme řešit ke spokojenosti všech zúčastněných.
Článek I
Prevence
-
Při zadávání objednávky zboží je nutné, abyste si před odesláním objednávky zkontrolovali zvolený druh a velikost balení. Předejdeme tak pozdějšímu řešení dodávky původně nechtěného zboží nebo balení.
-
Při používání výrobků TIERRA VERDE je nutné, abyste věnovali dostatečnou pozornost doporučenému používaní, které je uvedeno na obalu výrobku, v příbalových letácích nebo na našich webových stránkách. V případě nejasností ohledně použití výrobku nás kontaktujte na e-mailu obchod@tierraverde.cz nebo telefonicky na čísle 777 727 370. Předejdeme tak Vaší nespokojenosti s účinností výrobků.
Článek II
Základní podmínky reklamace
-
Vyskytne-li se v záruční době u zakoupených výrobků a zboží vada, máte právo tuto vadu reklamovat.
-
Vadou se rozumí neshoda mezi objednávkou, fakturou a/nebo dodanými výrobky a zbožím, poškozený balík nebo zboží v něm.
-
Za vadu nelze považovat:
- vizuální nebo čichové vjemy nepříjemné pro zákazníka
- změny vyplývající z přírodního charakteru použitých surovin
- omyl na straně zákazníka při objednávání zboží
- opotřebení nebo spotřeba zboží způsobené obvyklým používáním nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti)
- pro vadu je sjednána sleva z kupní ceny
- zboží dodané k objednávce jako dárek
-
Uplatníte-li právo z vady prodaných výrobků a zboží řádným způsobem, bude reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Článek III
Místo a způsob uplatnění reklamace
-
V případě zájmu o reklamaci našeho zboží tak učiňte bezprostředně po zjištění vady u zboží.
-
Reklamaci jako koncový zákazník uplatníte přímo v prodejně nebo v e-shopu, kde jste zboží zakoupili. Je třeba předložit doklad o zaplacení a postupovat v souladu s reklamačním řádem dané prodejny nebo e-shopu.
-
Jako koncový zákazník nebo obchodník, který zakoupil zboží přímo od TIERRA VERDE, nás neprodleně informujte o uplatnění reklamace:
- Telefonicky na 777 727 370
- E-mailem na reklamace@tierraverde.cz
- Poštou na korespondenční adresu
- Osobně na adrese provozovny TIERRA VERDE, s.r.o., Vintrovna 453/3F, 664 41 Popůvky
-
V prvotní informaci o uplatnění reklamace (přes e-shop, e-mailem nebo poštou) uveďte:
- identifikační údaje
- číslo faktury
- druh a rozsah vad na reklamovaném zboží, jak se vady zboží projevují (fotodokumentace)
- jaký nárok z důvodu reklamace zboží uplatňujete
- datum
- podpis
-
Na uplatněnou reklamaci jsme povinni reagovat do 24 hodin s informací o zahájení reklamačního řízení.
-
Pro zdárné vyřešení reklamace Vás žádáme o potřebnou součinnost.
-
V případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemáte nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani TIERRA VERDE nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na její straně (pokud se ze strany zákazníka nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
Článek IV
Postup uplatnění reklamace
Právo z vady (reklamace) musí být uplatněno v době 24 měsíců od převzetí zboží.
-
Poškozený balík
- V případě viditelného poškození balíku nebo zboží v něm jste oprávnění zásilku nepřevzít. V případě převzetí zásilky jste povinni sepsat protokol o poškození (formulář má k dispozici řidič dopravní společnosti). Následně je nutné nám do 24 hodin od převzetí zásilky poskytnout podklady pro reklamaci, abychom mohli řešit reklamaci s dopravní společností. Nejasné, chybějící nebo opožděné zaslání podkladů potřebné pro zahájení řízení o reklamaci můžou být důvodem pro zamítnutí reklamace.
-
Poškozené zboží
- V případě převzetí zásilky, na které nebylo zjevné poškození obsahu, postupujte obdobně jako u poškozené zásilky (kromě potvrzení protokolu o poškození ze strany řidiče dopravní společnosti).
-
Skrytá vada zboží
- Vadu projevenou později reklamujte bezprostředně po jejím zjištění.
- Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu reklamace@tierraverde.cz nebo telefonicky 777 727 370, společně domluvíme následný postup řešení reklamace.
- Pro prokázání vady výrobku Vás můžeme požádat o zpětné zaslání vadného výrobku. Při spotřebě více jak ¼ výrobku nemusí být reklamace uznána.
- V případě, že výrobek nenaplňuje Vaše očekávání ohledně účinnosti, nemusí být reklamace akceptována. Budeme však hledat způsob, jak ve Vašich podmínkách fungování výrobku zajistit, případně jak účinnosti dosáhnout prostřednictvím jiných výrobků.
-
Neshoda mezi objednávkou, fakturou a/nebo dodanými výrobky a zbožím
- Před hlášením neshody mezi objednávkou a dodaným zbožím zjistěte, jestli Vám byly doručeny veškeré balíky. Zásilky s více balíky jsou označeny na balících formou „číslo balíku/celkový počet balíků“.
- V případě nedoručení některého z balíků nebo nedoručení objednávky do 3 pracovních dnů od potvrzení objednávky nás neprodleně informujte.
- V případě neshody způsobené jiným důvodem než nedoručením balíku, nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e- mailem a domluvíme následný postup řešení reklamace.
Článek V
Způsoby řešení reklamace
V případě oprávněné reklamace je Vašim právem, abychom zboží bezplatně a neodkladně uvedli do stavu zodpovídajícího Vašim požadavkům a sjednali nápravu jedním z následovných způsobů:
- V případě výskytu odstranitelné vady má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Společnost TIERRA VERDE je povinna vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
- Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může zákazník požadovat výměnu zboží (na přání zákazníka lze vyměnit za jakékoliv zboží). Pokud není výměna zboží možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.
- V případě neodstranitelné vady má zákazník právo na výměnu zboží, odstoupení od smlouvy a vrácení ceny za zboží, nebo poskytnutí přiměřené slevy z ceny zboží.
- V případě zamítavého stanoviska na reklamaci Vás budeme písemně (e-mailem nebo poštou) informovat včetně zdůvodnění zamítnutí reklamace (ukončení reklamačního řízení).
Článek VI
Závěrečné ustanovení
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Tento reklamační řád nabývá platnost dne 25. 6. 2019.